jeg orker næsten ikke give udtryk for hvad jeg tænker om den her men vil da gerne høre hvad i andre synes

Kode: Vælg alt
#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
Jimmyfj skrev:Det er ikke det eneste. Både Sudo og Runas er prior art, og begge er udgivet under GNU's GPL, selv om Runas i dag er vedligeholdt af *BSD og er tilført en BSD-licens. Så det bliver meget spændende at se, hvad GNU og Hr. Stallman har at sige til det. Jeg tror personligt, at GNU hiver USPTO i retten sammen med MS.
The program was originally written by Bob Coggeshall and Cliff Spencer "around 1980" at the Department of Computer Science at SUNY/Buffalo. The current version is under active development and is maintained by OpenBSD developer Todd C Miller and distributed under a BSD-style license.[5]
Lawrence, "Using Sudo", Linus Tutorials, May 12, 2005, retrieved at <<http://web.archive.org/web/20050530041932/www.developertutorials.- com/tutorials/linux/using-sudo-050511/page1.html>>. cited by other .
Learning the shell, "Permissions", retrived at <<http://www.linuxcommand.org/Its0070.php>>. cited by other .
#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
#include <stdio.h>
cmay skrev:pfexec på solaris er også en slags elevation af bruger rettigheder selv om det ikke er det samme som sudo men som patentet står er det alle de mulige måder at opnå dette på som de mener at have opfundet eller vil have patent på sådan som jeg forstår det.
#include <stdio.h>