jeg syns altså der skal holdes en juleafslutning for UbuntuDanmark før vi alle går i hi med gaver og nytårsfyrværkeri.
Vi skriver den 7. dec i dag, og der er 2 uger til 4. søndag i advendt, og der er Juleaften så meget på trapperne at det er urealistisk at holde noget - i min mening.
Derudover foreslår jeg at sociale arrangementer holdes omkring en weekend, forstået som: Torsdag, Fredag Lørdag eller Søndag.
Det giver følgende datoer for GløggBuntu:
tor 11.
fre 12.
lør 13.
søn 14. (3. søn/adv)
tor 18
fre 19
lør 20
søn 21 (4. søn/adv)
Det mest oplagte sted i min mening ville være i Københavnsområdet, men jeg er jo også sådan en Sjællændersnude

Ideer til steder at mødes, kunne være:
Københavns Universistet, HC Ørsted Instituttet (ligger i trekantområdet mellem Nørre Alle, Jagtvej og Tagensvej). Booking kræver aftale med institulederen og/eller bygningsbetjenten, men det skulel ikke være svært at arrangere, men kræver nok en 'insiders' samarbejde. (Google Maps: Universitetsparken, 2100)
Nærliggende attraktioner er Silicon Alley (dvs Falkoner alle) samt 2 dominos pizzariaer og et antal værtshuse, hvis det skulel interessere.
Busser går til døren på Nørre Alle, til og fra Nørreport og Hovedbanegården.
DTU i Lyngby: Studenterhuset (S-huset). Har rigelig plads, men kværver også forudgående aftale, skulle dog være nemt at skaffe, men igen - en DTU-insider er nok det mest praktiske.
Lokale attraktioner er Kælderbaren, som skulel gøre det tilstrækkeligt som værthus. Der er også kantinefaciliteter, men jeg kender ikek disses åbningstider. Ellers er der fastfood-joints i Lyngby Hovedgade.
Busser går næsten til døren (der er et bi-direktionalt stoppested på ANker Engelundsvej), samt der er motorvejsbusser i begge retninger en kort gåtur fra stedet.
(Google Maps: Anker Engelundsvej)
Jeg vil gerne høre jeres forslag til hvilken dato(er) der passer jer, og hvor i vil mødes. Forslå evt. gerne selv andre steder end de ovenfor nævnte!
PS: Jeg har stadig en kasse bøger som jeg også vil sprede til de deltagende. Listen (foreløbig) er her:
http://haxor.dk/u/books.txt
NB; nogle af UbuntuDanmarks medlemmer har lagt billet ind på enkelte af bøgerne, nævn evt. hvilke bøger i har markeret som værende i jeres interesse. (Husk: Kriteriet for at få en bog er at i kan bruge den til noget reelt, dvs. andet end dørstopper og optændingsmateriale til brændeovn