Det viser sig så at der blev lavet backup med standard programmet "Sikkerhedskopier".
Disse kan imidlertid ikke læses af maskinen. Den har i øvrigt fået et nyt navn (det gamle fremgår af backupinfo) og jeg mener at kunne huske koden korrekt.
Der ligger adskillige stumper med samme dato i mappen på den separate harddisk.
Jeg fik lavet installation af '"Sikkerhedskopier" og lavede den første 'nye' i går.
Jeg kan finde denne i programmet til gendannelse af tilstanden. Klikker jeg på den viste dato kommer de tidligere datoer sandelig frem.
Jeg har så prøvet at installere den sidste S-kopi hvilket begynder at trille. Jeg angav dog drevet til en næsten ubenyttet partition for ikke at "lave for meget balade". Koden blev angivet og processen startede fint. Der blev bearbejdet en stor datamængde vedr. thunderbird (som er det interessante) og da den gik videre klikkede jeg på Annuller for at stoppe processen, da det yderligere ikke har interesse.
Kan dog ikke finde data nogen steder ???
I thunderbirdmappen ligger der kun EN relevant datafil (duy01jx5.default) som er korrekt angivet i programmet.
Så er spørgsmålet: Hvad sker der, når/hvis jeg lader processen køre videre ?
Der er også lavet backup af Dropbox mappen, som jeg ikke ønsker retableret (sletter man tilkomne filer der er senere ???)