Det ser ud til mit k3b ikke vil brænde filer større end 1GB, jeg forstår ikke helt hvorfor, men måske der sidder en venlig sjæl derude som ved det og lige kan fortælle mig det!

På forhånd tak.
Spotten skrev:Hej.
Det ser ud til mit k3b ikke vil brænde filer større end 1GB, jeg forstår ikke helt hvorfor, men måske der sidder en venlig sjæl derude som ved det og lige kan fortælle mig det!
På forhånd tak.
Kode: Vælg alt
lsblk
Spotten skrev:Jeg har prøvet at sætte den på UDF i K3B, men det virker som om den alligevel brænder i ISO-9660, og når jeg sætter skiven i, sker der ingenting, som om den slet ikke findes!
Spotten skrev:Det jeg prøver på, er blot at lave en "data disc" med mp4 filer over 1GB, det lader til at være et problem.
Jeg har ingen problemer med IMG filer og ISO filer på 4GB og derover, det virker upåklageligt.
Så jeg gætter på det må være et andet sted begrænsningen ligger?
Spotten skrev:Undskyld jeg ikke fik forklaret mig ordentligt! Men jeg trak bare filerne over efter at have valgt "data disc", men jeg prøvede for sjov med nogle andre større ISO filer, og der viser sig brænderen er stået af, det er bare ikke så længe siden jeg brugte den hvor den virkede, så jeg troede der var noget galt med softwaren!