Der har hersket en meget negativ stemning på dette forum, hvor brugere har "formastet" sig til at komme med sjove, ironiske eller uheldige bemærkninger - og har fået en lettere syrlig påtale for dette.
Jeg er selv moderator på et andet forum, med brugere der oftest ikke aner et hak af hvad de spørger om, men vi betragter alle henvendelser som seriøse (medmindre de er åbenbart useriøse

Jeg er af den opfattelse, at der på dette forum ikke er den samme "ånd" og dette beklager jeg.
Jeg er selv blevet betragtet som "dum" - se dette indlæg: viewtopic.php?f=12&t=11543&start=15&st=0&sk=t&sd=a
Senest har en bruger "overtrådt" de uskrevne regler - se dette indlæg: viewtopic.php?f=31&t=11561&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Hvis dette forum skal have en - berettiget - eksistens i fremtiden, bør der rettes op på måden man tiltaler hinanden. Lysten til at stille spørgsmål på dette forum er direkte proportionel med stemningen og måden man bliver behandlet på.
Som en konsekvens på dette ønsker jeg, at mit brugernavn bliver slettet og min konto lukket.
På forhånd tak - grontoft