zob skrev:Jeg tror jeg blev misforstået.
Det jeg mener er, at hvis der ikke er konkrete opgaver der skal løses, er det svært for de fleste at give konkrete bud på hvad de kan være med til at løse.
Men det var måske slet ikke det der var meningen?
Ej - du blev ikke misforstået:
Når jeg skriver:
lath skrev:Spørgsmålene er så:
Hvad kunne du godt tænke dig at lave? Hvad vil du gerne bidrage med?
Du behøver ikke at være programmør, eller en garvet Ubuntu/Linux bruger for at kunne bidrage med noget.
Så er det en opfordring til at komme med et bud på hvad man kan bidrage med - altså er brainstormen allerede begyndt.
Jeg beder jer alle om at være meget konkret og detaljeret ligesom hvis du ville have support. Jeg vil helst ikke have noget vævende svar og nogen spørgsmål retur der kan omskrives til - "hvad synes du selv?"
Årsagen er at det ikke er mig der skal bestemme hvad du skal lave, men dig selv der skal bestemme præcis hvad du gerne vil bidrage med.
Skriv hvad du kan bidrage med - og hvad der interesserer dig, så kan vi nok finde en plads til dig.På IRC skriver mig og Jarlen lidt om det er en god ide om have en mentor, så folk der vil hjæpe andre kan få hjælp til teknik, og andre problemer.
Hvad mener du om at have en mentor?Fra Dansk Wikipedia:
En mentor en erfaren person, som gennem rådgivning, sparring, vejledning, coaching og feedback deler ud af sin erfaring og sine kompetencer for at støtte mentees udvikling. Begrebet anvendes i mange forskellige sammenhænge bl.a. til udvikling af ledere og medarbejdere i virksomheder og organisationer, i foreninger til at støtte medlemmernes udvikling ...
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og
indlejede systemer, hvor indlejrede systemer
er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags