God tur. Men jeg giver dig dog kun -164 point for tålmodigheden når jeg ser tidspunkter for din oprettelse herinde. Tror helt sikkert at du finder mere morskab ved at geninstallere windows, det har de fleste jo også en del erfaring i.
Det har han så godt nok viewtopic.php?f=3&t=9140&p=56247#p56247 , men helt at opgive på under 7 timer i forum, og uden at svare på de forslag som der er kommet i tråden, må nok siges at være et halvt forsøg
PS: For at holde forum bare nogenlunde overskueligt, flytter jeg lige tråden til Offtopic.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Det er da helt i orden at du går tilbage til noget som du kender - måske får du mere mod på at prøve et sikrere og mere stabilt system en anden gang igen, og så skal du igen være velkommen til at søge hjælp til at få det til at spille.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)