christian.arvai skrev:Nu har jeg også spildt min tid på at læse det, og jeg er virkeligt imponeret over denne totale mangel på indsigt i Ubuntu, jeg kan ikke finde et eneste brugbart punkt i den artikel og den hitter godt på min liste over "ubrugelige artikler".
Jeg kunne såment nok spilde endnu mere tid på at tage og svare på alle punkterne, men det gider jeg egentligt ikke bruge tiden på.
PS: Men jeg kan da skrive et endnu længere indlæg, om hvor dårligt jeg syntes at Vista var/er at bruge

--------------------
Jeg kan kun tale af egen erfaring, og jeg HAR mistet 70GB VIGTIGE billeder pga linux engang, det var med version 7.10, ubuntu, 32 bit, den stod bare og kørte da jeg var ude med hunden en dag, og da jeg kom tilbage var der sort skærm med en masse kode jeg ikke forstod, jeg prøvede at genstarte, men hele systemet var defekt, og derfor mistede jeg en masse vigtige billeder (Dog er jeg kommet mig, ellers ville jeg ikke stå for 12 linux maskine den dag i dag, alle ubuntu).
Det burde du kunne have reddet ved at tage en livecd og bruge den til at kopiere billederne med, prøvede du det ?
Desværre nej, dengang var jeg meget ny i linux og vidste ikke om alle de fede muligheder.
Men jeg kan tilslutte jer begge og sige jeg ejer selv 3 maskiner som alle køre ubuntu, 2 på karmic, en på jaunty, alle køre upåklageligt, dog er der nogle små fejl i den nyeste da den jo også lige er kommet, men regner med det bliver rettet snarest da det er ting alle brug, f.eks skal jeg trykke ekstremt mange gange på flash knapper på sider, til tider kan jeg slet ikke komme videre når der er en flash knap, det kan jeg løse ved at højreklikke på den, og mens den menu så er fremme, venstreklikke på knappen, så virker det, mystisk nok.
Jeg har kun prøvet EET system i min Windows tid jeg IKKE havde problemer med (Klart når MSI blev betalt af MS for at lave lige denne omtalte maskine til VISTA).
Det kørte faktisk rigtigt godt, men jeg ville aldrig have Vista på den da jeg oplevede alle de andre fejl og virus alle andre også oplever i Windows, så derfor holdte jeg mig fast i mine ubuntu maskine, og har hængt ved siden 7.10, og det er faktisk først nu på Karmic den køre om, den lille omtalte satan, MSI 1221 Subnote.
Nu køre den faktisk rigtigt godt, har endnu ikke fundet nogen fejl i den eller mit andet system, udover den manglede policy-kit fra Jaunty, og den fejl med flashen.
Show No Fear, The Future Is Near, LINUX Is HERE!