Meget afslappet elektronisk/breakbeat jazzy musik. God baggrundsmusik; noget man ikke behøver fokusere på, men som samtidig lyder ret fedt. Licenseret under CC by-nc-sa.
#include <stdio.h> int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
Jeg opdagede ved et tilfælde, at der var flere af linkene til youtube som var fjernet (This video is no longer available due to a copyright claim by WMG.), så nu har jeg gennemgået alle indlæggende og fjernet/redigeret de links som gav denne melding.
Nu er det flere forskellige brugere det drejer sig om (og med ret forskellig musiksmag), så generelt skal vi nok allesammen lige tænke os om en ekstra gang, før vi sender links til youtube herind.
PS: af samme årsag har jeg også fjernet alle links, som jeg selv har indsendt fra youtube i denne tråd, uanset om disse så ikke havde denne melding og derfor kunne tolkes som lovlige - men det er så min personlige holdning i dette spørgsmål.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)