Jeg købte i august '05 en 60GB Ipod photo for dkk 3100,-, og lod mig samtidig lokke til at investere i en forsikring der skulle dække ALT inkl. batteriskift. Forsikringen ville dække i 4 år, så for en uges tid siden drog jeg af sted til Fona med min Ipod, der nu kun holdt batteri en halv time. Jeg nævnede også en periodisk fejl, samt et problem med jackstikket til hovedtelefonerne. I går fik jeg så at vide at apparatet var bedømt til at være totalskadet, at jeg skulle troppe op i Fona med mine forsikringspapirer og evt. ekstraudstyr og at det ville tage forsikringen 1-2 uger at bevilge 'et tilsvarende produkt'.
Nu går jeg så og spekulerer på om 'et tilsvarende produkt' går på købsprisen fra dengang (næppe), for man kan da godtnok få en huuulens masse Ipod for dkk3100,- nu om dage.
Det fremgår ikke præcist af betingelserne hvad 'et tilsvarende produkt' er... Jeg tror ikke engang at 'min' Ipod bliver produceret mere, så kan jeg mon risikere at de stikker mig en brugt? Umiddelbart ser det ud til at Ipod classic er den der minder mest om min gamle, men puha hvor er jeg kommet til at savle over Ipod touch.
Hvis de er rigtigt ondskabsfulde så stikker de mig 8,88252149Ipod shuffle 1GB i pink!!

Så kaster jeg dem i grams til plebs på Rådhuspladsen

Nogen der kender nogen der har hørt om nogen i en lignende situation?
Britta