Uh. Andet end Ubuntu?

Jeg dyrker en bevægelsesdisciplin/idræt kaldet parkour, hvor jeg er med i en gruppe kaldet CphParkour. Vi har pt. et projekt i Herlev hver torsdag (og nogle gange også andre dage) hvor vi underviser/træner parkour indendørs, i en stor hal, hvor vi har fået noget af pladsen til rådighed, samt en masse paller, plader og måtter, som vi har bygget forhindringer ud af. Derudover laver vi også lidt andet, når folk nu kontakter os (kørte et projekt med nogle børn i 7-12 års alderen i foråret) og har lige lavet en opvisning til release partiet på Zaki's nye plade, på Edison teatret. Oven på det, spiller jeg klaver, mundharpe og theremin i min Jazz/Bebop/Blues trio hvor jeg også skriver numre til. Vi skal indspille en fem numre her på onsdag, så det glæder jeg mig meget til.

Når jeg har tid, hugger jeg lidt i noget PHP, Python og Java, primært PHP, men lige for tiden har jeg ret travlt, så det bliver ikke til så meget. Når jeg ikke gør det, så går jeg i skole (HTX i Hillerød), tegner, og er lige begyndt at spille
Shadows of Isildur, da min computer er blevet godt sur på mig, når jeg kører grafisk krævende spil - jeg plejede at rollespille i Star Wars universet, i Jedi Knight: Jedi Academy spillet, med min klan der udvikler sit eget mod, til at optimere rollespil i spillet.
Når jeg ikke gør det, så har jeg også diverse småprojekter, såsom mit
Lego kabinet (som ikke ser helt sådan ud længere).