gasolin skrev:Du kan da ikke kalde dit apn (adgangspunkt) for internet det hedder det ikke (korrigere mig gerne hvis apn rent faktisk hedder internet) mit hedder bredband.tre.dk eller data.tre.dk (udbyder
http://www.3.dk) men hvad dit hedder ved jeg ikke. I med kortet i mobilen fjern pinkoden og sæt det i igen, jeg satte den ikke rigtig tilbage i modemmet, derfor virkede det ikke i første omgange. Jeg fandt selv jens's bloge om huawei E220 og ubuntu og efter et stykke tid fik jeg det til at virke. Der var bla nogen der glemte at sige navnet på mit connection name skulle hede 3 3G derfor ledte jeg og fandt jens's blog.
Nu er dette ikke på nogen måde for at svine dig til eller noget men jeg vil alligevel skrive dette fordi det er noget der af og til pisser mig af, og nu faldt jeg lige over dig.
Der er stor forskel på de forskellige udbydere og der ER rent faktisk flere der bruger et apn der hedder "internet".
En af de ting der er fedt ved dette forum er at alle kan hjælpe efter evne, men jeg kunne af og til godt tænke mig en smule kvalitetskontroll. Jeg siger ikke jeg har svarene på alt (nærmest tvært imod) men jeg bliver af og til agressiv når man ser råd som ikke er rigtige eller som af og til er direkte forkerte.
Det pisser mig faktisk af og til ret meget af at folk de kommer og blander sig i emner som de ikke har viden nok til at blande sig i.
vi har et forum hvor der kommer mange totalt uvidende personer ind. Jeg var selv en af dem for et stykke tid siden, og som ny er det virkelig fustrerende at få hjælp som så rent faktisk ender med at fucke ens computer mere op end den var i forvejen. derfor vil jeg her (jeg tror jeg har skrevet det før, og vil nok gøre det igen i fremtiden) bede dig samt alle andre om at overveje om det rent faktisk er en løsning i kommer med, eller bare er noget som i tror uden egentlig at vide det.
i dette eksempel der hiver du fat i en old gammel tråd, og laver en post som hverken kommer med en løsning, eller bidrager til en.
Trådens tittel indeholder bogstaverne TDC og ja TDC bruger rent faktisk et apn der hedder internet.