Spotten skrev:Der stod bare noget med remote så vidt jeg kunne se.
Jeg kan ikke se noget med remote nogen steder, men der står noget om at dele musikken. Det vil sige at du kan spille den musik der ligger på din computer
på din Android mobil, men det er jo nærmest omvendt af det du vil.l
Spotten skrev:Jeg fandt forresten ud af jeg ikke har trådløst på min PC, kun bluetooth.
Ok, den del må du selv finde ud af at løse for det er ikke noget jeg er inde i. Men det kan ikke et krav at din bærbar er på wifi, blot at de er på samme netværk, og det kan i sidste ende være internettet, så det behøves ikke være begrænsningen.
Spotten skrev:Jeg må lige sige du linker igen til en spansk side, jeg kan desværre ikke spansk, så ved ikke hvad jeg skal gøre derinde?
Som jeg skrev er det en side hvor du kan hente server programmet, du behøves ikke at kunne spansk, det kan jeg heller ikke, du skal bare kigge på siden til du ser et meget åben lyst pakke ikon og et filnavn der slutter på .zip
Spotten skrev:Nå fik lige overset det andet link, men den fil jeg skal hente (server til pc) er ikke tilgængelig..
2 ) Download the needed .zip file from here. That is the desktop server that talks to the app on your phone. Double click on that .zip, and extract it to your home folder so that it is at /home/YOURUSERNAME/URemoteDesktop_Server.
... læse alt det jeg skriver så giver tingende mere mening