tømme eller fjerne seneste filer i panelstartside
-
tømme eller fjerne seneste filer i panelstartside
er det muligt måske helt at slette seneste filer i panelstartsiden, eller om ikke andet at tømme den?
-
- Geografisk sted: Bornholm
Re: tømme eller fjerne seneste filer i panelstartside
Under "systemindstillinger" vælg "privatliv" og
under fanebladet "seneste poster" kan man vælge at slette historik.
Du kan under fanebladet "filer" derpå vælge hvilke filer du ønsker eller ikke ønsker skal gemmes i historik.
Måske er det lidt sent at du får et svar, men i min søgning efter en løsning faldt jeg over dit spørgsmål uden svar, så derfor har jeg nu tilføjet t svar så andre også kan få glæde af dette svar
under fanebladet "seneste poster" kan man vælge at slette historik.
Du kan under fanebladet "filer" derpå vælge hvilke filer du ønsker eller ikke ønsker skal gemmes i historik.
Måske er det lidt sent at du får et svar, men i min søgning efter en løsning faldt jeg over dit spørgsmål uden svar, så derfor har jeg nu tilføjet t svar så andre også kan få glæde af dette svar
-
- IRC nickname: hekn
Hej
Jeg har samme problem - jeg vil også gerne have fjernet seneste programmer og seneste filer fra panelstartsiden (ubuntu 12.04). Jeg har prøvet den foreslåede løsning - men den virker ikke...
mvh henrik
Jeg har samme problem - jeg vil også gerne have fjernet seneste programmer og seneste filer fra panelstartsiden (ubuntu 12.04). Jeg har prøvet den foreslåede løsning - men den virker ikke...
mvh henrik
- min kone valgte Ubuntu i stedet for Windows - og fik en venligere support - som hun ikke ret tit fik brug for!
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Jeg ved godt hvordan man gør det, men tænk lige over at, det er en GROV løsning, og at jeg skriver at jeg ikke ved hvordan man kommer tilbage igen https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=33&t=15334 (fjerde indlæg i tråden). i 8. indlæg er der en mere brugbar løsning, der burde kunne resettes.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing